Wybierz lokalizację oddziału

 

Zmień...
Ustal moją lokalizację

lub wybierz miasto z listy

Zapisz

Wybrany oddział to:

Zobacz w google maps
Szybki kontakt

Zostaw swoje dane

Skontaktujemy się z Tobą

zadzwoń

12 413-25-55 lub

zostaw swój numer telefonu

  • Tutaj znajduje się siedziba BiznesLab!
  • Burgertata

    Idealne burgery i inne

  • Galeria Kazimierz

  • Cinema City

  • Krakowski Teatr Variété

  • Pizza Hut

  • Biedronka

  • Phong Hai. Restauracja orientalna

  • Restauracja Olimp

  • Freshmarket

  • Sklep z artykułami biurowymi

  • Awiteks

  • Mazaya falafel

  • Quchna lunch bar

  • Kraków Dworzec Główny

  • Galeria Krakowska

  • Przystanek Teatr Variete - Linie 1, 7, 12, 14, 22, 62

  • Przystanek Rondo Grzegórzeckie - Linie: 7, 9, 14, 19, 20, 50, 62

  • Przystanek Rondo Grzegórzeckie

  • Przystanek Rondo Grzegórzeckie

  • Przystanek Rondo Grzegórzeckie

  • Plaża

  • przystanki MPK
  • dworzec PKP
  • sklepy
  • kawiarnie / restauracje
  • kina
  • galerie handlowe
  • plaże
Coworking to coś więcej niż wynajmem powierzchni biurowej lub biurka. To więcej niż tylko przestrzeń wyposażona w najnowocześniejszej generacji sprzęt, wygodne chill room'y oraz przestrzenne sale konferencyjne.

Coworking to miejsce, które pozwala na kreatywną swobodę pracy z najwyższymi standardami wyposażenia. Dlatego, zainspirowani biurami Google’a czy Apple’a, stworzyliśmy pierwszą tego typu przestrzeń w Krakowie.


Obierz darmowe 5 dni!

Firma w social mediach

09.07.2018

Udostępnij

Udostępnij na facebooku Udostępnij na Tweeter
Firma w social mediach

To, co kiedyś było niemożliwe, dziś stało się rzeczywistością. Social media stają się oknem na świat. Są miejscem, gdzie spotykają się ludzie, by wymieniać swoje poglądy i szukać ważnych kontaktów. Działają zupełnie jak nasza przestrzeń coworkingowa. Tak jak w coworkingu, w społecznościowych kanałach komunikacji chodzi nie tylko o posiadanie konta czy o metaforyczny zwyczajny wynajem biurka, ale o obecność.

Zarówno coworking office jak i social media służą przecież do czegoś więcej, a więc do poznawania nowych ludzi i rozwijania sieci kontaktów. Dowiedz się, dlaczego warto wykorzystać media społecznościowe do budowania relacji  nie tylko ze znajomymi, ale również z klientami. Dzięki tej formie aktywności z łatwością możesz wynająć biurko w coworkingu lub przykładowo sprzedać mieszkanie.

 

Cyfrowi tubylcy są tu od zawsze

Wykorzystanie social mediów do promocji swojej marki, produktów czy usług - niezależnie czy chodzi o sprzedaż samochodów, promocję knajpy czy wynajem biurka, ma sens wtedy, gdy nasza grupa docelowa jest w nich obecna. Jeśli więc naszą ofertę chcemy przedstawić ludziom, którzy już urodzili się, gdy internet i komputery były rozpowszechnione, media społecznościowe to jedno z najlepszych miejsc.

Po pierwsze: dlatego, że traktują oni takie media jako zwyczajny element rzeczywistości. Posługując się analogią do naszego coworking office: być może kolejne pokolenie będzie traktowało wynajem biurka nie jako nowość, ale coś zupełnie zwyczajnego.

Po drugie: takie pokolenia jak Z (osoby urodzone w 1994 roku i później) oraz pokolenie Y (ludzie urodzeni po 1980) są najbardziej aktywną grupą w social mediach. Facebook, Instagram, Pinterest, Snapchat czy też LinkedIn traktują oni jako niezwykle przydatne narzędzie do przekazywania swoim znajomym informacji  o codziennych sprawach, począwszy od informacji o zakończeniu roku szkolnego, aż po te bardziej trywialne - np. co jedli na obiad. Z komórką rozstają się tylko wtedy, gdy śpią (na marginesie: trochę tak jak niektórzy wynajmujący nasz coworking office). Pokolenia social media są jak coworkerzy wynajmujący naszą przestrzeń coworkingową  - traktują ją jako naturalną część życia. Dlaczego więc nie wpisać się w ich życie i nie być z nimi przez całą dobę? Nic zatem dziwnego, że nasz coworking office  jest także dostępny w social mediach.

Kontakt z 1/3 ludzkości

Jeśli szukasz miejsca, gdzie będziesz mógł nawiązać bezpośredni kontakt z dużą rzeszą osób, to media społecznościowe to najlepsze miejsce do tego rodzaju akcji. Całkowita liczba aktywnych użytkowników social media na świecie wynosi obecnie 2,789 miliardów, z czego aż 2,549 miliardy korzysta z nich za pomocą urządzeń mobilnych. Szczególnie dużym zainteresowaniem cieszy się Facebook. Dziś na portalu Marka Zuckenberga istnieje ponad 2 miliardy kont aktywnych użytkowników.

Klaus Schwab w swojej książce "Czwarta rewolucja przemysłowa" wskazuje, że do roku 2025 liczba użytkowników social media ma stanowić 80% liczby całej ludzkości. To oznacza, że inwestycja w social media to dobry krok dla wszystkich, którym zależy na tym, by mieć kontakt z jak najszerszą liczbą osób. Również nasza przestrzeń coworkingowa chcąc nawiązać relacje z coworkerami i informować o swojej ofercie, również prowadzi profil w jednym z social mediów - na Facebooku. Oprócz strony internetowej to właśnie na Facebooku dowiesz się, jak wygląda wynajem biurka w Bizneslabie i ile taka przyjemność kosztuje.

 

Zapraszamy na FB

 

Żywa interakcja z klientami

Zanim zaczniemy publikować w social mediach powinniśmy zrozumieć ich specyfikę. Media społecznościowe to nie jest duży słup ogłoszeń, ale miejsce wymiany doświadczeń i emocji naszych klientów. Prowadzenie więc fanpage'a swojej firmy - bez względu na to, czy jest to coworking office czy restauracja - ma sens o ile postawimy na interakcję oraz pozwolimy naszym klientom być sobą. Musimy się jednak liczyć z tym, że oprócz pozytywnych, entuzjastycznych opinii, znajdą się i te nieprzychylne. Nie martwmy się jednak nimi. Uczmy się tylko na nie odpowiednio reagować. Pamiętajmy o tym, że czasem negatywny komentarz może okazać się elementem konstruktywnej krytyki i wyrazem niezadowolenia. Wiedza o tym, co czują klienci jest niezwykle przydatna, bo dzięki temu wiemy, co możemy zrobić inaczej. Podobnie jest przecież z każdym innym biznesem. Dla przykładu, gdybyśmy wiedzieli, że wynajem biurka w BiznesLabie nie odpowiada naszym klientom, nasza przestrzeń coworkingowa miałaby w swojej ofercie inne usługi. Feedback pomaga stale dostosowywać produkty i usługi do potrzeb klientów.

 

Budowanie trwałych relacji

Zauważ, że im więcej czasu z kimś spędzasz tym bardziej go lubisz, martwisz się o jego los, tym bardziej Ci na nim zależy. To naturalny sposób budowania relacji, bez względu na to, czy mówimy o znajomościach zawartych przy okazji wynajmu biurka w naszym coworking office czy też w sieci internetowej. Dzięki inwestowaniu w social media w podobny sposób jak nasza przestrzeń coworkingowa mogą działać Twoje reklamy. Pojawiając się codziennie na Pintereście, Facebooku czy Instagramie, przyzwyczajasz swoich usługobiorców do Twojej stałej obecności. W pewnym momencie Twoi potencjalni klienci zaczną czuć przywiązanie do Ciebie - tak jak inni członkowie społeczności, jaką jest przestrzeń coworkingowa BiznesLab. W ten sposób zbudujesz ich lojalność, a o to przecież chodzi w biznesie, prawda?

Komentarze 0

COWORKING

O nas

Ponad 3 100 metrów kwadratowych nowoczesnej przestrzeni biurowej (w dwóch lokalizacjach)

Współpraca między oddziałami

Superszybki Internet na Twoim laptopie i smartfonie (Aż do 300 Mb/s)

Świetnie wyposażone chillromy

50 wydruków/miesiąc za darmo + 10% rabatu do drukarni Lobos Promo

Szeroki wybór sal konferencyjnych

Biuro otwarte przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (Al. Pokoju)

Obie lokalizacje znajdują się blisko Rynku Głównego

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadasz się na ich użycie.
W Polityce Prywatności przeczytasz czym są ciasteczka oraz jak je wyłączyć
ok